Formation of professional competence of the student as a synergistic process
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.02.5-8Keywords:
самоосвіта, синергетичний процес, фахова компетентністьAbstract
У запропонованій статі розкрито проблему формування фахової компетентності студента вищого навчального закладу в контексті синергетичної парадигми освіти. Самостійна робота студента розглядається як процес самоосвіти. Показано, що самоосвіта є синергетичним процесом, самоорганізацією власних знань, який забезпечує формування фахової компетентності студента. Визначені основні принципи формування фахової компетентності студента у процесі самоосвіти: широке впровадження міждисциплінарних і трансдисциплінарних зв’язків у навчальний процес, створення освітнього середовища вищого навчального закладу на принципах синергетичної освіти та ін.
Downloads
References
Єльникова Г.В. Компетентнісний підхід до моделювання професійної діяльності керівника ВНЗ [Текст] / Г.В. Єльникова // Теорія і методика управління освітою. – 2010. – № 4. – Режим доступу: http://tme.umo.edu.ua/docs/4/10elneel.pdf.
Князева Е.Н. Пробуждающее образование //Синергетическая парадигма. Синергетика образования. – М.: Прогресс-Традиция, 2007.–592с.
Лист МОН від 31.07.2008 р. N 1/9484 Щодо нормативно-методичного забезпечення розроблення галузевих стандартів вищої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elib.crimea.edu/zakon/list484.pdf
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 Alla Vahis
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.